Sunday, June 8, 2008

About myself

Secara jujurnya, saya merupakan lelaki pemalu dengan perempuan. berhadapan dengan perempuan pun sda bergegar lutut kaki, apa lagi untuk bercakap dengan mereka one-by-one. tp itu semuanya cerita dahulu, for now walaupun saya bukannya seorg expert jika dibandingkan dengan kawan-kawan saya, tp saya suda boleh berhadapan dan bercakap dengan mereka. Semuanya ini adalah hasil pertolongan kawan saya, ebook yg saya beli dan live seminar dalam internet.
Tujuan saya menulis blog ini adalah untuk membantu sahabat-sahabat saya atau anda semua supaya berjaya dengan perempuan dan mempunyai persenoliti yang dapat memikat perempuan. saya berharap dengan adanya blog ini, kita dapat berbincang sesama sendiri dan memperbaiki diri kita sendiri. semua ini adalah percuma untuk anda dimana saya telah membelanjakan banyak wang untuk melakukan kajian dan eksperiment untuk ada semua.

So, guyz enjoy urself.

Anda bolehla menghantar email pada alamat: nomoreproble@yahoo.com

1 comment:

luvgreen said...

so now suda ada gf?